Nézd meg ezt is: Visszafogott információ, szépen

Minimál Csütörtök – No.36.

2013.01.17. - csütörtök

Mikor jó egy brand vizuális megjelenése? Ha egy kis részletéről, vagy akár csak a színéről rá asszociálunk. Ewan Yap a Big Brand Theory címszó alatt egy alapos kísérletnek vetette alá a világ legismertebb italmárkáit, logóit a lehető legnagyobb méretre húzva illesztette üdítősdobozokra úgy, hogy még mindig tiszta legyen, melyik brand-ről is van szó. Hát nem érdekes, mennyire belénk égtek ezek a vizuális jegyek? Sok embernek, sok-sok munkája van benne!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Címkék: kreatív arculat

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása