Mikor jó egy brand vizuális megjelenése? Ha egy kis részletéről, vagy akár csak a színéről rá asszociálunk. Ewan Yap a Big Brand Theory címszó alatt egy alapos kísérletnek vetette alá a világ legismertebb italmárkáit, logóit a lehető legnagyobb méretre húzva illesztette üdítősdobozokra úgy, hogy még mindig tiszta legyen, melyik brand-ről is van szó. Hát nem érdekes, mennyire belénk égtek ezek a vizuális jegyek? Sok embernek, sok-sok munkája van benne!
Minimál Csütörtök – No.36.
2013.01.17. - csütörtök
Címkék: kreatív arculat
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.