Nézd meg ezt is: Visszafogott információ, szépen

Minimál Csütörtök – No.18.

2012.08.30. - csütörtök

A retro nagy divat mostanság a grafikai tervezésben, sokan alapoznak erre a branding-ben. Lehet szépen csinálni és lehet erőltetett módon úgy, hogy lerí róla a „túltervezettség”, Oliver Lo-nek sikerült megtalálnia az arany középutat, az 50-es évek amerikájából merített inspirációt a Spiff – borotválkozási termékeket készítő cég arculatához.

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg 8.jpg

Címkék: kreatív arculat

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása