Van egy olyan tényező üzletek belső tereinek tervezésénél, amivel csak a saját termékeket áruló kereskedések tudnak számolni. Ez pedig a portéka csomagolásának színvilága, mert nagyon szépen, ízlésesen be lehet rendezni egy üzletet aztán amikor feltöltik a polcokat, a sok magát eladni kívánó áruval együtt az egész túl sok lesz. A RED Design Group a The Candy Room tervezésénél pont ebből kifolyólag az egyszerűségre törekedett és hagyta, hogy a termékek töltsék meg a teret élettel.
Minimál Csütörtök – No.12.
2012.07.12. - csütörtök
Címkék: kreatív arculat
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.