Nézd meg ezt is: Visszafogott információ, szépen

Lecsupaszítva

2012.05.20. - vasárnap

Manapság egy márka arculatát nem csak a logó, nem csak a rá jellemző színek és a belénk diktált érzet testesíti meg, hanem sok esetben egy forma is. Lehet ez a csomagolás vagy maga a termék formája, de a tervezők célja, hogy elválaszthatatlan asszociációt égessenek belénk. Andrew Miller 100 napon keresztül minden nap készít egy fényképet egy fehérre festett termékről, megszabadítva azt minden egyéb vizuális jellegzetességétől. Felismeritek őket?

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg 8.jpg 9.jpg 10.jpg 11.jpg 12.jpg 13.jpg Ha tetszett, vagy érdekelheti egy ismerősödet, like-olj!

Címkék: kreatív arculat formatervezés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása