Manapság egy márka arculatát nem csak a logó, nem csak a rá jellemző színek és a belénk diktált érzet testesíti meg, hanem sok esetben egy forma is. Lehet ez a csomagolás vagy maga a termék formája, de a tervezők célja, hogy elválaszthatatlan asszociációt égessenek belénk. Andrew Miller 100 napon keresztül minden nap készít egy fényképet egy fehérre festett termékről, megszabadítva azt minden egyéb vizuális jellegzetességétől. Felismeritek őket?
Lecsupaszítva
2012.05.20. - vasárnap
Címkék: kreatív arculat formatervezés
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.