Nézd meg ezt is: Visszafogott információ, szépen

Papírból, rétegelve

2013.01.20. - vasárnap

A papír a maga egyszerűségével lenyűgőzően sok lehetőséget kínál a felhasználásra, gyerekektől a profi origamisokig mindenki használja millió+egy területen. Eiko Ojala teljesen új megközelítésből tekint az anyagra, kreativitása kifejezéséhez semmi mást nem használ, csak…

Címkék: kreatív inspiráció

A hó másik oldala

2013.01.19. - szombat

Hóhelyzet van, kérem, nem sok ember van az országban, akinek az elmúlt napokban ne nehezítette volna az életét és a kellemetlenségek miatt hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról, hogy mennyire szép is tud lenni a fehérbe bugyolált környezetünk. Azon ritka természeti jelenségeink…

Címkék: fotó

Minden irányba, egyszerre

2013.01.18. - péntek

Az emberi szem messze nem teszi lehetővé, hogy mindent lássunk, bár vélhetően nagyobb látószög esetén sem lennénk képesek feldolgozni az összes információt, így sem mindent veszünk észre. Brent Townshend kíváncsi volt és készített egy pár képet arról, hogyan is nézne ki,…

Címkék: fotó érdekesség

A tenger mélyén, közelről

2013.01.18. - péntek

A víz - bár nekünk csak szűkös korlátok között – rengeteg élőlény élőhelye, melyek nagy részét nem is ismerjük, mikroszkopikus méretük, esetleg nagy mélységben történő leledzésük miatt. Hihetetlen változatos a tengerek élővilága, elképesztő színvilággal és alaki…

Címkék: fotó érdekesség

Minimál Csütörtök – No.36.

2013.01.17. - csütörtök

Mikor jó egy brand vizuális megjelenése? Ha egy kis részletéről, vagy akár csak a színéről rá asszociálunk. Ewan Yap a Big Brand Theory címszó alatt egy alapos kísérletnek vetette alá a világ legismertebb italmárkáit, logóit a lehető legnagyobb méretre húzva illesztette…

Címkék: kreatív arculat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása