Nézd meg ezt is: Visszafogott információ, szépen

A bejárható idő

2013.11.01. - péntek

1

-

Biztos nem én vagyok az egyetlen, aki álmodozott az idő megállításának képességéről, örömmel jelenthetem, nekem sikerült. Már csak egy problémát kell megoldanom, mégpedig azt, hogy én ne álljak meg az idővel együtt, de ettől eltekintve nagyon jól megy a mutatvány.

Nobuhiro Nakanishi nem hisz az én tudományomban és inkább más irányba indult el. Előszeretettel készít videókat és fotósorozatokat egy helyen beálló történésekről egy bizonyos időtartományban, majd azokat felszeleteli és kockánként nyomtatja plexi lemezekre, ezekből pedig összeállítja installációit. Ténykedésének végeredménye egy páratlan kiállítás, melyben a nézelődő a saját mozgásának szabályzása által gyorsíthatja, lassíthatja, vagy akár állíthatja meg az időt. 

-

2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

-

Tetszett? Van még. Csatlakozz facebook közösségünkhöz itt és nem maradsz le még több hasonlóan érdekes vizuális tartalomról sem, amit csak ott láthatsz!

-

Címkék: kreatív installáció

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása